Må jeg ha med billetten til arrangementet?

Billetten må framvises ved inngang til et arrangement. Du velger selv om du vil skrive ut billetten eller vise den fram på mobil.


Holder det å medbringe kun 1 billett hvis jeg har kjøpt flere billetter på samme ordre?

Nei, en billett gjelder kun for èn person, så hvis du har kjøpt 4 billetter, så må alle billettene medbringes.


Er det mulig å bruke samme billett flere ganger?

Når en billett først blir scannet ved inngangen, så er den ugyldig etterpå. Man vil da få adgangsbevis som f.eks. stempel eller armbånd.


Kan man få billetter tilsendt pr. post?

Hvis du vil ha billettene tilsendt via post, så kan du velge dette på betalingssiden mot et lite gebyr.


Jeg har bestilt og betalt billetter, men det er ikke kommet noen e-post?

Av og til kan det hende at mailer havner i spam/søppelpostmappen i ditt e-postprogram. Sjekk disse mappene og ta kontakt hvis du fortsatt ikke finner noen mail fra oss. Du kan også laste ned billettene dine på «Min konto» – «Ordrer».


Jeg har gjort en feilbestilling. Er det mulig å få byttet eller refundert billettene?

Kjøpte billetter refunderes som regel ikke. Hvis det er gjort en feilbestilling, ta kontakt med oss så fort som mulig, så skal vi se hva vi kan gjøre.


Hva skjer hvis et arrangement blir avlyst eller flyttet?

Ved avlyst arrangement vil billettprisen bli refundert automatisk. Billettavgiften vil ikke bli refundert. Ved flyttet arrangement vil det bli sendt ut en mail med tilbud om kansellering og refundering av billettprisen. Hvis du velger å ikke benytte deg av dette, vil billetten fortsatt gjelde til ny dato.


For andre spørsmål, ta kontakt i skjemaet under.

    "Send"